Wat (!) en half wat(?) in Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Wat (!) en half wat(?) in Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Wat (!) en half wat(?) in Curacao

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

01 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Ja want wat (!) dat ben ik en half wat (?) is Chris, hij loopt weer een keertje als een vraagteken rond hier in the Carribean, hij heeft weer last van zijn rug. Maar ik weet "in voor en tegenspoed."

Vrijdag 28 september kwamen we na 9 1/2 uur vliegen en een tussenlanding op Aruba om 16.45 uur plaatselijke tijd aan op Curacao. Het is hier prachtig weer en alleen dat al is een omschakeling. We werden op het vliegveld opgehaald door een bus die ons naar ons resort bracht. We hebben een prachtige bungalow. We hebben de koffers naar binnen gebracht en zijn toen wat gaan drinken aan de bar. 's Nachts werden we wakker gemaakt door de beveiliging, ik had het raam opengezet omdat half wat last van de airco had. Of we dat raam wilden sluiten. Een uurtje later werden we door diezelfde beveiliging weer wakker gemaakt, aangezien onze voordeur open stond. Hoe dat mogelijk was wisten we niet, maar er was niets ontvreemd.

Zaterdag 29 september hebben we in de ochtend onze auto, een Yaris sedan opgehaald bij het strand. We hebben toen bij de plaatselijke buurtsuper, Vreugdenhil, wat boodschappen ingeslagen en zijn daarna naar het Jan Thielstrand gegaan. Heerlijk is het daar. We hebben ook onze eerste snorkelsessies achter de rug. Mijn rug is nu al behoorlijk verbrand, terwijl ik met een t-shirt aan snorkel. Geweldige vissen zwemmen hier ook weer. 's Avonds hadden we een overheerlijke barbecue bij ons hotel.

Zondag 30 september zijn we naar Baya Beach gegaan en hebben daar een eindje gezwommen om bij tugboat te komen. Dit bootje is in 1926 gezonken en volgroeid met allerlei alg en koralen. Ook zwemmen hier de meest vreemdsoortige vissen. Toppie gewoon. Later zijn we weer naar het strand bij ons resort gegaan en hebben daar heerlijk geluierd en gegeten.

  • 01 Oktober 2007 - 13:29

    Marsha:

    Jeetje wat schrijf jij cryptisch. Moest echt effe twee keer lezen om door te hebben wat je bedoelde.

    Geniet maar lekker van de zon, want hier is het ***weer.

    Groet aan half wat(?).

    Kus van mij

  • 02 Oktober 2007 - 15:24

    Jeannette:

    hallo wat en half wat klinkt weer lekker veel plezier daar ik kon je dat woensdag niet wensen daar ik ineens visite kreeg dus niet kon gaan trainen.
    Snorkel ze en doe voorzichtig met al die open deuren en ramen
    groetjes Jeannette

  • 02 Oktober 2007 - 20:29

    Henk:

    Hoi Marianne en Chris.
    Ik kom er aan...!! Donderdag 4 oktober hoop ik een paar kilometer "boven" jullie te zitten aan het strand van Florida, ter hoogte van Orlando. En vrijdag en zaterdag kom ik nog dichterbij: Miami! Hopelijk heb ik dan ook mooi weer. Je kunt bij Miami ook snorkelen, maar daar zullen wij wel geen tijd voor hebben.
    Vervolgens zit ik komende week erg veel binnen naar allerlei mensen te luisteren... Maar na volgende week vrijdag hebben we nog een paar dagen om wat pretparken bij Orlando te bezoeken en kunnen we met de goedkope dollar nog wat shoppen. Dus ik klaag niet.
    Geniet er van en neem maar een paar mooie visjes mee. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2007

Weer naar huis

09 Oktober 2007

Rustige zondag op drukke strand

06 Oktober 2007

Op de kleintjes letten

04 Oktober 2007

Bijna verslonden door een vis

03 Oktober 2007

Verliefd op dolfijnen
Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 4535

Voorgaande reizen:

28 September 2007 - 10 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: