Op de kleintjes letten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Op de kleintjes letten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Op de kleintjes letten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

06 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag 5 oktober zijn we weer heerlijk naar het strand geweest. We zijn nu een heel eind uit de kust gaan snorkelen. Het onderwaterleven daar is prachtig. Je komt de meest vreemde vissen tegen. We hadden ook weer brood meegenomen en als je dat gaat voeren, word je omringd door vissen. Het lijkt dan wel of je in een aquarium zwemt. 's Middags zijn we naar Albert Heijn geweest. Je wilt het niet geloven, alsof je een Nederlandse AH binnenstapt. Dezelfde indelingen en producten en de prijzen verschillen niet eens zo heel veel met Nederland. We hebben lekker stokbrood en verschillende Franse kazen gehaald en wat snoep natuurlijk. We waren alweer bijna door onze voorraad heen.

Zaterdag 6 oktober

Vannacht heeft het geonweerd (schrijf je dat eigenlijk zo, wat een raar woord) en gegoten van de regen. Iedere keer ging het alarm van onze auto af, we werden er gek van. Om 06.00 uur zijn we maar opgestaan en buiten gaan zitten. De temperatuur was behoorlijk gedaald en ik moet zeggen dat dat even heerlijk was. Toen Chris om 07.30 uur broodjes ging halen was het alweer droog maar nog wel zwaarbewolkt. We zijn een rondje Spaanse Water gaan rijden. Een prachtige route om een prachtige meer met uitzicht op de Tafelberg. Er staan hier fantastische huizen. Maar ik zou hier niet willen wonen. Later zijn we nogmaals naar Willemstad gegaan en hebben daar nog een keer rondgelopen. Gelukkig was het nu niet zo warm zodat we echt de tijd hebben genomen. Later zijn we bij ons strand gaan lunchen en nu zitten we heerlijk bij het zwembad. Het is de eerste keer dat we hier zwemmen en dat is ook zalig. Vanavond hebben we weer een barbecue en hopelijk is Chris dan over zijn verdriet van het vertrek van Ten Cate heen. Het is toch wat met zo'n voetbalsupporter in de buurt.

• 06 Oktober 2007 - 19:34

Jon En Carla:

Zo te horen is het erg mooi daar. Trouwens, Hoeveel zonnebrillen heeft Chris deze vakantie meegenomen ? En hoeveel koordjes? Zijn ze al in de knoop geraakt ? En Marianne, ik voel echt met jou mee met zo'n fantastische trouwe supporter. Het valt Chris zeker niet mee, dat hij s'morgens de broodjes moet kopen en dragen? En verder... geniet er nog maar van!!!! groetjes.

• 09 Oktober 2007 - 09:24

Marsha:

Welkom thuis in het koude kikkerlandje.

Tot vanavond!!