Bijna verslonden door een vis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Bijna verslonden door een vis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Bijna verslonden door een vis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

04 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Woensdag 3 oktober hebben we een rondrit over het eiland gemaakt. We reden via het Christoffelpark naar een klein National Park Boka Tabla. Daar beukt de zee tegen de rotsen op en krijg je prachtige fonteinen te zien. Ook hebben we een bezoek gebracht aan de Natural Bridge. Verder hebben we aan de westkust verschillende prachtige Bounty standen bezocht. Op een daar van Playa Kalki hebben we gesnorkeld. We gingen ver uit de kust en daar zagen we weer vissen die we nog niet eerder ahdden gezien. Op een moment wenkte Chris mij en liet mij een vis zien zo groot, niet normaal meer. Hij zwom er heel dicht naar toe om een foto te nemen. Maar dat beest had me toch een gebit, daar zeg je u tegen. Ik ben snel naar het strand gezwommen en op het strand keek ik of mijn lief het overleefd had. Dat was het geval. Wat een avontuur zeg. 's Avonds hebben we heerlijk aan het strand gegeten.

Donderdag 4 oktober hadden we weer een rustdag. Heerlijk relaxen op eht stand, Sudokuutje, boekie, zakkie drop er bij, wat wenst een mens nou nog meer. Nou dat Ajax wint natuurlijk. Via het thuisfront is Chris van de nederlaag van Ajax op de hoogte gebracht. Ach en een uurtje alleen in het zwembad is ook best gezellig.

• 05 Oktober 2007 - 06:40

Nel En Corrie:

hoi daar
    zodan dat is een gevaarlijkavontuur maar ja je kan altijd zeggen we hebben een foto van die gevaarlijke vis.je heb een wijs besluit genomen om in het zwembad te zwemmen ik groet julie ik ga een paar dagen weg met mijn zussen en moeder tot maandag (uitkijken hoor er zijn hele maffe vissen die hebben meschien honger) doeiiiiiiii

• 05 Oktober 2007 - 16:26

Hetty De Vos:

Hallo vakantiegangers

Veel plezier op jullie strand en bij het snorkelen. Ga het volgende week in Fuerteventura ook weer proberen