Rustige zondag op drukke strand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Rustige zondag op drukke strand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Rustige zondag op drukke strand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

09 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Zondag 7 oktober zijn we heerlijk op ons gemakkie opgestaan en rond 09.30 uur naar het strand gegaan. We hebben weer tig keer gesnorkeld. We zien steeds weer andere vissen, echt niet normaal meer. We een diversiteit. 's Middags hebben we aan het strand geluncht en 's avonds hebben we in datzelfde restaurant heel romantisch op het strand onze laatste maaltijd in Curacao verorberd. Met de bediening liep het niet zo triomfantelijk. Kreeg Chris al zijn hoofdgerecht was voor mij het verkeerde gebracht en moest ik wachten. Toen Chris al klaar was kon ik beginnen. Viel de stroom niet uit, deed de kassa het niet meer of dan was de weer oven kapot. Maar dit schijnt typisch iets Antilliaans te zijn.
We lagen er dan ook heel laat in deze avond.

• 09 Oktober 2007 - 11:55

Jet:

Hoi marianne,

ik heb weer lekker mee kunnen genieten van jullie snorkelavonturen, de rest hoor ik wel weer van je.