Rustige zondag op drukke strand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Rustige zondag op drukke strand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Rustige zondag op drukke strand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

09 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Zondag 7 oktober zijn we heerlijk op ons gemakkie opgestaan en rond 09.30 uur naar het strand gegaan. We hebben weer tig keer gesnorkeld. We zien steeds weer andere vissen, echt niet normaal meer. We een diversiteit. 's Middags hebben we aan het strand geluncht en 's avonds hebben we in datzelfde restaurant heel romantisch op het strand onze laatste maaltijd in Curacao verorberd. Met de bediening liep het niet zo triomfantelijk. Kreeg Chris al zijn hoofdgerecht was voor mij het verkeerde gebracht en moest ik wachten. Toen Chris al klaar was kon ik beginnen. Viel de stroom niet uit, deed de kassa het niet meer of dan was de weer oven kapot. Maar dit schijnt typisch iets Antilliaans te zijn.
We lagen er dan ook heel laat in deze avond.

  • 09 Oktober 2007 - 11:55

    Jet:

    Hoi marianne,

    ik heb weer lekker mee kunnen genieten van jullie snorkelavonturen, de rest hoor ik wel weer van je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2007

Weer naar huis

09 Oktober 2007

Rustige zondag op drukke strand

06 Oktober 2007

Op de kleintjes letten

04 Oktober 2007

Bijna verslonden door een vis

03 Oktober 2007

Verliefd op dolfijnen
Marianne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 4530

Voorgaande reizen:

28 September 2007 - 10 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: